טיול שנתי כיתות ח'

ביום רביעי ה16 בנובמבר יצאה שכבת ח לטיול הנמשך יומיים.

בשעה 7 בבוקר יצאנו לכיוון הגליל התחתון. התחנה הראשונה שבה עצרנו הייתה "נחל השופט" שם סיירנו ולמדנו על התקופות שבהן חיו ללא הטכנולוגיה . ולאחר מכן נסענו לעין שוקק שם עברנו הדרכה אודות המקום ונהננו מהשלווה שבמקום.

בסביבות השעה 17:00 נסענו לאכסניית האירוח אנא בית שאן שם שהינו במשך הלילה .

בשעה 20:00 הלכנו לעתיקות בית שאן שם צפינו בחוויה קסומה ובלתי נשכחת על איך שהתקיימה בית שאן בעבר וצפינו בשרידי הפאר המרהיבים של בית שאן הרומית והבינזנטית בלב הגן עובר נחל חרוד, נחל שמימו זורמים בכל ימות השנה. בהתחלה ראינו מיצג אור קולי מרהיב המציג את הממצאים באתר ומספק חוויה רב חושית ולאחר יצאנו לסיור בין העתיקות:

יום למחרת נסענו לכיוון טבריה שם נמצא הר ארבל המתנשא לגובה כ181 מ' מעל פני  הים וכ390 מ' מעל הכנרת. כשירדנו את הר ארבל צפינו בפריחת הרקפות ובנוף המרהיב של טבריה.

בית המרחץ המערבי

הקרדו המשוחזר ( רחוב פלדיוס)

המקדש הרומי

תל בית שאן

בית המרחץ המזרחי

שירותים

לאחר שאכלנו באכסניית אנא פורייה נסענו למרכז המורשת הצרקסית בכפר קמא להכרת התרבות הצרקסית ומנהגיה שם צפינו בסרט על העם הצ׳רקסי ולמדנו קצת על השפה הצ׳רקסית , ולבסוף צפינו בריקוד צ׳רקסי מסורתי ומרהיב.

ולבסוף חזרנו עייפים אך מרוצים לכיוון בית הספר .